Fogyasztóbarát emblémára pályázhatnak a vállalkozások

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elindította a „Fogyasztóbarát” Tanúsítási Rendszert, melynek egyik célja, hogy a vállalkozások közül kiemelje és a fogyasztók figyelmébe ajánlja a legkiválóbb cégeket – mondta Pintér István, az NFH  főigazgatója a szerdai, Megyeházán tartott sajtótájékoztatón. A minősítésre május 31-ig lehet pályázni.
 
 

Fogyasztóbarát emblémára pályázhatnak a vállalkozások

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elindította a „Fogyasztóbarát” Tanúsítási Rendszert, melynek egyik célja, hogy a vállalkozások közül kiemelje és a fogyasztók figyelmébe ajánlja a legkiválóbb cégeket – mondta Pintér István, az NFH  főigazgatója a szerdai, Megyeházán tartott sajtótájékoztatón. A minősítésre május 31-ig lehet pályázni.
 
 
 
 
 

Fogyasztóbarát emblémára pályázhatnak a vállalkozások

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elindította a „Fogyasztóbarát” Tanúsítási Rendszert, melynek egyik célja, hogy a vállalkozások közül kiemelje és a fogyasztók figyelmébe ajánlja a legkiválóbb cégeket – mondta Pintér István, az NFH  főigazgatója a szerdai, Megyeházán tartott sajtótájékoztatón. A minősítésre május 31-ig lehet pályázni.
A pályázatban részt vehet valamennyi kiskereskedelmi és vendéglátó tevékenységet végző vállalkozás, amely megfelel a pályázati feltételeknek, és ezeket a pályázati dokumentációban igazolja. A két hónapos elbírálást követően a sikeresnek minősített vállalkozás két évig használhatja a „Fogyasztóbarát” védjegyet. A pályázatról, s annak kritériumairól bővebben itt olvashatnak.
 
 
 
 

 
 

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!