A történet a következő…

Az Uránia mozi vásznain mutatták be a városatyák és a tervező csapat tagjai Eger új arculati elemeit, és ismertették a védjegyhez tartozó törekvéseket.
 
 

A történet a következő…

Az Uránia mozi vásznain mutatták be a városatyák és a tervező csapat tagjai Eger új arculati elemeit, és ismertették a védjegyhez tartozó törekvéseket.
 
 
 
 
 

A történet a következő…

Az Uránia mozi vásznain mutatták be a városatyák és a tervező csapat tagjai Eger új arculati elemeit, és ismertették a védjegyhez tartozó törekvéseket.
Nem csak egy logót, hanem egy védjegyet akartunk készíteni, olyat, ami a város lakói felé és a látogatóknak is jelentéssel bír- emelte ki Habis László Eger polgármestere a csütörtöki sajtótájékoztatón. Azt szeretnénk, ha az egriek magukénak éreznék a várost, hiszen ők formálják és értékeket teremtenek benne. Az Eger védjegy egységes, erőteljes, fölhalmozott értékeket képvisel: Eger, mint munkahely, Eger, mint befektetési lehetőség, Eger, mint gazdasági potenciál. Az új arculati kézikönyv elemeit a város intézményei, vállalatai egységesen, tervszerűen fogják kezelni. Ez nem erőszak, egységesítésre és partnerségre törekszünk- fogalmazott a polgármester.
Az arculat elkészítése nem került külön pénzbe, mert az új honlap elkészítésére elkülönített összegből emeltük azt ki.  Meghívásos pályázat útján 3 egri és 2 budapesti stúdió dolgozott a dizájnon, majd végül az egri Moongoose nyerte el a megbízatást- tudtuk meg Ipacs Géza tanácsadótól. A döntő szempont a védjegy struktúrája volt, mely végigvihető más arculati megjelenésekben, plakátokon is.
A korábban az Egri TDM által használt szlogent – Eger a sokcsillagos élmény - nem találtuk eléggé találónak, ezért változtattuk azt meg: Eger, a te történeted szlogenre- hangsúlyozta Ipacs Géza.

Rázsi Botond alpolgármester elmondta, a sokcsillagos logót és szlogent, csak a turizmus tudta használni, de most gondolnunk kell a város gazdasági vonzerejére is. A városmarketingnek nem csak az idegenforgalom a része, hanem a munkahelyteremtés is.
Az alpolgármester megemlített egy pályázatot is a csütörtöki tájékoztatón, amelyben egy zenei indulót vagy szignált keresnek, mellyel tovább lehet erősíteni az arculatot.  Illetve arra kér minden egrit, hogy a maga módján fogalmazza meg a saját egri történetét rajzon, novellában, versben, vagy bármely művészeti formában.

Kiss Lajos az Agria Film Kft. ügyvezetője egy filmkészítői pályázatot ismertetett, melynek témája szintén: Eger, a te történeted. A filmeket egy gyergyószentmiklósi fesztiválon fogják bemutatni.

A szakemberek elmondták azt is, hogy lehetőség lesz a korábbi „nem nyertes” tervek megtekintésére is.
 
 

 
 
  • 19Bekiabáló2012április08.18:51ÚjVálasz

    Kedves 18-as!
    Az anyázást nem feltétlenül a te megjegyzésedre írtam, hanem álltalánosságban beleérte esetleg a saját megjegyzésemet is.
    Egyszerüen szíveseben osztanám meg egy-egy témában a véleményemet, és olvasnám a többi kommenteleő véleményét, ha az elsősorban a témáról szól, arrol a cikről, amihez hozzászólunk.
    Neked például mi a véleményed arról, hogy Eger a sokcsilagos élmény, illetve a Te történeted jobb hívószó ha turisztikai szlogenben gondolkodunk. És mit tartanál jónak egy egységes egri brand kialakitásához.

     
  • 18Bekiabáló2012április08.10:58ÚjVálasz

    Egy markáns ellenvélemény a nevezett nyálaskodó, fontoskodó, mindenbe belekotyogó, alakoskodó hozzászólóval szemben még nem anyázás, tisztelt 17-es. Én így gondolom. (11-es)

     
  • 17Bekiabáló2012április08.08:39ÚjVálasz

    Tisztelt 11-es sajnálattal közlöm, hogy a 7.komment nem Radó hozzászólás volt, Tőle szakmai észrevételt sosem olvastam.Ezzel persze nem azt mondom, hogy nem ért semmihez.
    Azt azért elvárhattuk volna tőle, hogy jelzi, hogy a 7-es nem az Ő véleménye, sőt nem is Ő írta. Egyébként üdvözítő lenne, ha általában a kommentelők nem egymást anyáznák, hanem ténylegesen az adott témához szolnának hozzá.

     
  • 16Dobókatica2012április07.21:51ÚjVálasz

    Úgy véli, kedves 15-ös?
    Eddig erről nem tudtam, meg hát mit is jelent valójában? Annyit biztosan, hogy a nemi ösztön nem csak a tudatunkat, de az ösztöneinket is irányítja. Kinek jobban, kinek kevésbé. A hiánya, nőnél, férfinél egyaránt mindig frusztráló - nem csak Freud szerint.
    Erre próbáltam sejtető feltételezést tenni.
    Ha megengedi, ezt most itt tovább nem ragoznám. Majd talán egyszer, egy idevágó témánál folytatjuk.

     
  • 15Bekiabáló2012április07.18:18ÚjVálasz

    Kedves Dobóradókatica!
    Maga kicsit szexista! Nem gondolja?
    (Egy régebbi: A Velencei kalmár ürügyén írt "fütyköslengetős" hozzászólása óta gyanítom.) Sebaj.

     
  • 14Bekiabáló2012április07.16:44ÚjVálasz

    Köszönöm kedves 13-as URAM!
    További rendíthetetlen aktivitást (bármilyen név alatt)!
    :-D

     
  • 13Dobókatica2012április07.11:22ÚjVálasz

    T. 11-es BeKi!
    Már szinte hiányzott a szokásos gyanúsítgató, leleplezgető jelentkezésre. Sajnos nehezemre esik felfedeznem soraiban a jóindulat szikráit. Ellenkezőleg, mintha kielégítetlen bosszúvágy fűtené, amit nem tompít az aktuális témához fűzött, szinte mindig kivételes elmére valló gondolatfüzére...
    Azért gratulálok!
    Csak így tovább, kitartással. A kielégítetlen, feszítő vágy után egyszer csak végre eljő talán az orgazmus - pótléka.

     
  • 12Bekiabáló2012április07.00:44ÚjVálasz

    A te történeted szlogen valóban helytelen. Ne tegezgessen már engem egy szlogen jó?

     
  • 11Bekiabáló2012április07.00:41ÚjVálasz

    Nagyon aktív a mindig tutit mondó 7-es, 8-as, 9-es hozzászóló, vagyis, ahogy már megszokhattuk: Radó-Dobókatica-Bekiabáló-Kisszekund úr!!!

     
  • 10Bekiabáló2012április07.00:38ÚjVálasz

    Legyen a következő ciklusban Rázsi a polgármester. Őt jobban szeretjük. Van stílusa. Legalább.

     
  • 9Dobókatica2012április06.21:32ÚjVálasz

    Ergo: munkahelyteremtés, tehát vállalkozás és vállalkozó-csalogatás mindig és bármi áron!
    Hogy hogyan, arra tömeges példák találhatók a világban, meg a szomszédainknál.
    Csak egy példa: Tessék megépíteni egy vasúti felüljárót a ZF-nek, amennyiben az további 500-1000 munkahely megteremtését garantálja. Felejtsék el az összes belvárosi parkolót és egyéb presztizs-beruházást, mert a munkahelyek többet érnek, mert azok a legfontosabbak, különben a fiatalok itt hagyják a várost.
    (Persze ettől még úgyis megkaphatja a kivitelezés jogát a fideszközeli izéGÉP, mert másként nem megy ugye...)

     
  • 8Dobókatica2012április06.21:23ÚjVálasz

    Elismerésemet kell kifejeznem Rázsi alpolgármester úrnak, hogy egyedüliként a város vezetői közül figyel és olykor reflektál erre az egyetlen, függetlennek nevezhető portál kommentjeire.
    Ebben még egy ígéretes és valóban önálló, egyéni politikai jövő képe is valószínűsíthető. Talán, ha...
    Ami ezt a szlogen meg arculatot témáját illeti:
    Kérdés az - szerintem - Eger és környéke cca. 70-75ezres lakosságának hány százaléka él közvetve és közvetlenül a borból és az idegenforgalomból. Én azt gyanítom, hogy talán alig 10%.
    Egy jó városvezetés célja leginkább a 90% érdekeinek szolgálata.
    Erg

     
  • 7Bekiabáló2012április06.19:05ÚjVálasz

    A helyzet az, hogy volt már Egernek annyi szlogenje, hogy se szeri se száma.
    Ilyen volt legutóbb a Bor éve 2010 is, amit szintén a mostani tanácsadó talált ki, és a közgyűlés 2009 december végi közgyűlésén megszavazta (a pénzt is hozzá).Habis Úr teljes mellszélességgel kiállt mellette, majd 2010 májusáig nem is történt semmi. Elkezdték tartalommal kitölteni, ami természetesen nem nagyon sikerült. Nem sikerülhetett, mert egy ilyen jelentőségű kampányt, jobb helyeken több hónapig tartó előzetes szervezőmunka, és egyeztetés, előz meg, és akkor dobják be a köztudatba, amikor már van egy teljesen kész marketing terv, a hozzá tartozó költségvetéssel. Persze 2011. tavaszán már mindenki tudhatta, hogy 2010 a BOR éve volt Egerben. Sem program, sem valódi borkínálat nem volt ezzel kapcsolatban. Arról kellett volna szóljon a városban minden, hogy itt tényleg van ”iható” bor, aszállásokon minden vendég kaphatott volna legalább egy 2 dl-es palackot, hogy kóstolja meg, Hátha ízlik neki, és akkor nem sörözni indul. Minden étteremben kóstolókat lehetett volna szervezni, stb, és akkor ténylegesen a bor éve lehetett volna 2010.
    Ezzel szemben volt egy SOKCSILLAGOS ÉLMÉNY szlogen, aminek a turisztikai mondanivalója nem gondolom, hogy magyarázatot igényelne. A grafikai megoldás persze lehet vita tárgya, az is ízlés kérdése. Mindenesetre turisztikai szakemberek szerint kitűnő hívó szónak bizonyult a SOKCSILLAGOS ÉLMÉNY szlogen. Véleményem szerint egy valamit magára adó város nem cserélgeti sem a szlogenjét, sem a szimbólumait mint a gatyáját az ember. (hacsak ki nem derül, hogy besza….tunk).
    Mindenesetre szurkolok Ipacs Gézának, hogy a Te történeted, ne csak az Ő története legyen.

     
  • 6Bekiabáló2012április06.16:09ÚjVálasz

    Tisztelt Rázsi Úr! Önnek és egy fiatalabb csapatnak szívesen segítenék, ha Ön még mindig tanár lenne. De így - számora nehezen érthető módon -, hogy a korpa közé keveredett és pártpolitikus lett egy ilyen artokrata szövetségben, ez ettől visszatart. Még csak annyit, hogy először szokták a tartalmat fejleszteni és utána a megjlelenést. Ezt a tanácsadók talán mondhatták volna Önnek. Egerben persze minden egy kicsit másképpen van.

     
  • 5Bekiabáló2012április06.10:14ÚjVálasz

    Tisztelt kommentelők!

    Köszönöm, és továbbra is várom megjegyzéseiket, javaslataikat az arculattal kapcsolatban.
    A jelenlegi arculat természetesen nekem tetszik, hiszen a létrehozásért felelős csapatot vezetem. Azon túl, hogy ez szakmai kérdés (ezért dolgoztatunk szakemberekkel), ez ízlés dolga is, ezért nagyon remélem, hogy az arculat rendszeres használata során meg fogják azt kedvelni azok is, akik most fanyalognak. Ha nem, az sem baj, mert ez nem annyira tetszés-nemtetszés kérdése, mint inkább annak dolga, hogy megfelelő eszköznek bizonyul-e a kitűzött cél elérésében. A cél pedig: visszaküzdeni magunkat az élbolyba, ami minden bizonnyal segítheti a munkahelyteremtėst is. A tartalmi megújítás is zajlik, hamarosan látható módon.
    Mindehhez kérem megértésüket, együttműködésüket, javaslataikat.

    Köszönettel:
    Rázsi Botond

     
  • 4Bekiabáló2012április06.08:27ÚjVálasz

    Elnézést, hogy megint, munkahely többször is szerepel. Na de hány új munkahely megteremtését segítette a városvezetés az elmúlt hat évben? Az új arculat majd ebben is segít? Arcpirító.

     
  • 3Bekiabáló2012április06.08:23ÚjVálasz

    Rázsinak tetszik, mert ő is csinálta. Tartalmi megújítás ettől nem lesz! A város vezetés ünnepel, mert már a 10. Eger a turisztikai listán. Pár éve még 3. volt....

     
  • 2Bekiabáló2012április05.21:27ÚjVálasz

    Ez a ,,Te történeted" szlogenek nem valami jó.
    Mert:
    Nem ötletes, nem eredeti, nincs benne báj vagy humor, tegező, pedig nem angolul szól az angoloknak, tehát udvariatlanság, egyébként meg szárazon közhelyes.
    Szóval kevés!
    Valójában egy szlogen alig számít valamit, mert nem ettől fognak tódulni hozzánk azok, akik eddig nem jöttek.

     
  • 1Bekiabáló2012április05.16:18ÚjVálasz

    Örülök az új elemeknek, szépek. Az előző hasonló jellegű hírhez volt egy hozzászólás, miszerint már csak tartalommal kell feltölteni, azaz, ne elégedjen meg ennyivel a város, legyen mögötte elgondolás, és ne dőljenek hátra (ahogy ez szokás), hogy mi megtettük a magunkét, láthatja bárki.
    Szorítok!

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!