A NAV jövőre is szolgáltat
Arra törekedtünk, hogy csökkentsük a várakozási időt és növeljük a szolgáltatói időt- emelte ki Szalayné Ostorházi Mária főigazgató. Kérdőívek segítségével kérdeztük meg az ügyfeleket arról, hogy milyen változtatásokra lenne szükség az ügyfélszolgálati térben, amivel megkönnyítenénk az ügyintézést. Célunk, hogy partnernek tekintsük az adózókat a kényszerintézkedések során, nekünk se érdekünk, hogy ellehetetlenítsük a vállalkozások működését- fejtette ki a főigazgató. Bevezettük a telefonos ügyintézést és már évek óta sikeresen működik az internetes bevallás, és tervezzük az internetes időpont foglalás kialakítását is. A Kereskedelmi és Iparkamara kezdeményezésére létrehozták a „jó adózó” címet, hogy pozitív példát is fel tudjunk mutatni. TOP 100/50- kiadványt készítünk, melyben bemutatjuk a régió és az adott megye gazdasági folyamatainak alakulását, illetve az élvonalba tartozó vállalkozásokat és azok gazdasági teljesítményeit- hangsúlyozta a szakember.
Az adóhatóság fontosnak tartja, hogy folyamatosan kommunikáljon, és jó kapcsolatot ápoljon a sajtóval és az adózókkal.