Képzés az ügyfélbarát közigazgatásért

Készségfejlesztő képzésen vesz részt októberben a Heves Megyei Kormányhivatal 100 tisztviselője, elsősorban az integrálódott szakigazgatási szervek ügyfélszolgálati feladatot ellátó munkatársai.

 
 

Képzés az ügyfélbarát közigazgatásért

Készségfejlesztő képzésen vesz részt októberben a Heves Megyei Kormányhivatal 100 tisztviselője, elsősorban az integrálódott szakigazgatási szervek ügyfélszolgálati feladatot ellátó munkatársai.

 
 
 
 
 

Képzés az ügyfélbarát közigazgatásért

Készségfejlesztő képzésen vesz részt októberben a Heves Megyei Kormányhivatal 100 tisztviselője, elsősorban az integrálódott szakigazgatási szervek ügyfélszolgálati feladatot ellátó munkatársai.

Az Új Széchenyi Terv keretén belül megvalósuló egynapos, gyakorlatorientált tréning során a kormánytisztviselők elsajátíthatják – többek között – az ügyfélbarát, etikus magatartás alapelveit.

Horváth László, a Heves Megyei Kormányhivatalt vezető kormánymegbízott elmondta: a képzés célja, hogy olyan készségek kialakulását segítse elő, amelyek birtokában a résztvevők eredményesebben tudják végezni munkájukat az ügyfélközpontú, hatékony területi államigazgatás megvalósítása érdekében.

Az október 7-én kezdődő képzésen a kormányhivatal mind a 15 szakigazgatási szerve képviselteti magát - tájékoztatta szerkesztőségünket a Heves Megyei Kormányhivatal.
 
 

 
 

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!