Új, légkondicionált autóbuszok az Agria Volán Zrt.-nél
2011.07.18.00:00
Megérkezett a Társasághoz az ebben az évben beszerezni tervezett autóbuszok 50%-a, 4 db helyközi-elővárosi és 1 db helyi járati jármű formájában. Elsőként az egri helyi közlekedésben, a járműben légkondicionált az utastér.
A helyközi közlekedésben, a korábbi években is alkalmazott hazai gyártású Credo EC12 típusú, légkondicionált autóbuszok kerültek beszerzésre. E járművek hőszigetelt üvegezésükkel, burkolt utastéri levegő elosztó rendszerükkel, fejtámlával szerelt ülésükkel, nagy befogadóképességükkel, az elővárosi és regionális közlekedés meghatározó járműveivé váltak. A jármű hossza a 12 métert, befogadó képessége a pedig a 80 főt haladja meg.
A helyi közlekedésben a nagy múltú Ikarus név alatt gyártott V134 típusú alacsonypadlós autóbusz áll hamarosan az egri utazók rendelkezésére. Elsőként az egri helyi közlekedésben, e járműben az utastér légkondicionált. A típus korszerűsítésre került, így sűrűbb kapaszkodó kiosztást, az ajtó záródását jelző hanggal együtt működő fényjelzést, több az alacsonypadlós részről elérhető ülőhelyet kapott az új autóbusz. A jármű hossza 13,4 m befogadó képessége 106 fő. Mind a helyi, mind a helyközi jármű rendelkezik elektronikus utastájékoztató rendszerrel. A légkondicionált autóbuszok beszerzését az utazási komfort növelése érdekében a jövőben is folytatni kívánja az Agria Volán Zrt.
A helyi közlekedésben a nagy múltú Ikarus név alatt gyártott V134 típusú alacsonypadlós autóbusz áll hamarosan az egri utazók rendelkezésére. Elsőként az egri helyi közlekedésben, e járműben az utastér légkondicionált. A típus korszerűsítésre került, így sűrűbb kapaszkodó kiosztást, az ajtó záródását jelző hanggal együtt működő fényjelzést, több az alacsonypadlós részről elérhető ülőhelyet kapott az új autóbusz. A jármű hossza 13,4 m befogadó képessége 106 fő. Mind a helyi, mind a helyközi jármű rendelkezik elektronikus utastájékoztató rendszerrel. A légkondicionált autóbuszok beszerzését az utazási komfort növelése érdekében a jövőben is folytatni kívánja az Agria Volán Zrt.
Ilyen jegy árak mellett MINDEN busznak légkondisnak illene lenni!!
tisztelt agria volán! árulja már el, mért kell egy kisvárosba (bárhol is van az az országban) helyijárati vonalra légkondis busz? néhány száz méterenként megálló, amit néhány tucat másodperc alatt meg is tesz a busz. a légkondi dolgozik 1000-rel, hogy azon a néhány napon,amikor 35 fok van (júliusban ez ezen az éghajlati övön ez nem lehet meglepetés) a le nem hűtött levegő huss... kisuhan a tágra nyitott ajtókon, és beömlik helyette a forró. azaz esély sincs arra, hogy az utastérben hűtött levegő legyen, de mert a légkondi dolgozik, a busz üzemanyag-fogyasztása (nyilatkozott egysofőr a tv híradóban vmelyik tv-n) hogy 25%-al megnő. ilyen üzemanyag árak mellett (szerdán megint megy fel az ára 8 ft-tal) a sofőrnek termsézetesen kell!!! a légkondi, mert az ott sülne meg szeremcsétlen. és akkor még nem beszéltünk a konyhán dolgozókról, a szurkolókról (nem az nb 1 huligánjai, akik törni,zúzni, randalírozni mennek meccsnézés címén, hanem az útépítőkről). tudomásul kell venni, hogy nyáron meleg van. pont