A lakosság is értékelheti az APEH munkáját
Az APEH arra törekszik, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét a legmagasabb színvonalon végezze. Ebben segíthetik az adóhivatalt még június 4-ig azok az ügyfelek, akik az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy 17 kérdésből álló kérdőívet töltenek ki az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről. Az űrlapon az adózók pontozhatják az ügyfélszolgálat megközelíthetőségét, az ügyintézők udvariasságát és szakértelmét és akár új ügyfélszolgálati hely létesítésére is javaslatot tehetnek. Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu internetes oldalt, ahol egyben az adóhivatal megújult honlapjáról is elmondhatják véleményüket.
A felmérés félidejében az APEH Észak-magyarországi Regionális Igazgatóságának központi ügyfélszolgálatain és kirendeltségein, azaz a három megye 15 helyszínén már több százan segítették értékelésükkel az adóhatóság munkáját.
A felmérés eredményeit, az ügyfelek véleményét és ötleteit a hivatal figyelembe veszi a szolgáltatásai fejlesztésében, hogy ügyfeleink adóügyeiket még könnyebben és egyszerűbben intézhessék a jövőben.