„Nincs padlón a reklámipar…”

Többek között ez a kijelentés is elhangzott ma, az Egerben rendezett Inspiráció 2009 - Országos Reklámkonferencián. A rendezvény ma délutáni sajtótájékoztatóján olyan neves szakemberek is megszólaltak, mint Franco Moretti, a Leo Burnett Italy Milano vezető kreatív igazgatója, Michael Conrad, a Berlin School of Creative Leadership elnöke és Halász Gyula, az Art Directors Club Hungary elnöke.
 
 

„Nincs padlón a reklámipar…”

Többek között ez a kijelentés is elhangzott ma, az Egerben rendezett Inspiráció 2009 - Országos Reklámkonferencián. A rendezvény ma délutáni sajtótájékoztatóján olyan neves szakemberek is megszólaltak, mint Franco Moretti, a Leo Burnett Italy Milano vezető kreatív igazgatója, Michael Conrad, a Berlin School of Creative Leadership elnöke és Halász Gyula, az Art Directors Club Hungary elnöke.
 
 
 
 
 

„Nincs padlón a reklámipar…”

Többek között ez a kijelentés is elhangzott ma, az Egerben rendezett Inspiráció 2009 - Országos Reklámkonferencián. A rendezvény ma délutáni sajtótájékoztatóján olyan neves szakemberek is megszólaltak, mint Franco Moretti, a Leo Burnett Italy Milano vezető kreatív igazgatója, Michael Conrad, a Berlin School of Creative Leadership elnöke és Halász Gyula, az Art Directors Club Hungary elnöke.

Nagy Bálint, a Magyar Reklámszövetség elnöke nem jósol a jövőre, véleménye szerint nem fektette padlóra a reklámipart a világméretű gazdasági krízis. Nem a válság miatt tűntek el a nagy cégek, bár a kevésbé életképeseknek ez adta meg a kegyelemdöfést. Azt már látni lehet, hogy a jövőben más módszerekre, más technikákra lesz szükség.
A válság előhívott és felgyorsított, már meglévő folyamatokat, nem tagadható a 20 %-os visszaesés. Ez a hazai 200 milliárdos évi forgalmon is erősen meglátszik, ráadásul reklámipar összetettsége miatt sok területet érint. A médiumok közül erősebben sújtja a leszálló ágban lévő területeket, így a nyomtatott sajtót, míg a feljövőben lévők, mint az elektronikus, internetes média világa könnyebben éli túl.
A megoldásban most az igazán kreatív ötletekre van szükség nem véletlen, hogy az „inspiráció” a mostani konferencia fő témája.

 

 
 

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!