Támogatás a Pásztorvölgyinek

Az egri Pásztorvölgyi Általános Iskola és Gimnázium 2009. májusában a ,,A kompetencia alapú oktatási programok eszközi elemeinek, értékelési  eszközeinek, valamint ezek megjelenítésére alkalmas eszközök  biztosítása a HEFOP 3.1. intézkedésben érintett közoktatási intézmények számára" című, HEFOP pályázaton  9,1 millió Ft értékű támogatást nyert.
 
 

Támogatás a Pásztorvölgyinek

Az egri Pásztorvölgyi Általános Iskola és Gimnázium 2009. májusában a ,,A kompetencia alapú oktatási programok eszközi elemeinek, értékelési  eszközeinek, valamint ezek megjelenítésére alkalmas eszközök  biztosítása a HEFOP 3.1. intézkedésben érintett közoktatási intézmények számára" című, HEFOP pályázaton  9,1 millió Ft értékű támogatást nyert.
 
 
 
 
 

Támogatás a Pásztorvölgyinek

Az egri Pásztorvölgyi Általános Iskola és Gimnázium 2009. májusában a ,,A kompetencia alapú oktatási programok eszközi elemeinek, értékelési  eszközeinek, valamint ezek megjelenítésére alkalmas eszközök  biztosítása a HEFOP 3.1. intézkedésben érintett közoktatási intézmények számára" című, HEFOP pályázaton  9,1 millió Ft értékű támogatást nyert.

A projekt annak a hasonló pályázati forrásból 2006-2008 között  megvalósított tevékenységnek a folytatása, melynek keretében az iskola  arra vállalkozott, hogy elősegítse az úgynevezett kompetencia-alapú  képzés országos méretű elterjesztését.
E cél érdekében az iskola pedagógusai részt vettek az új módszertanú oktatáshoz szükséges ismeretek, készségek elsajátíttatását segítő továbbképzéseken, és vállalták, hogy megismertetik azokat kollégáikkal is.

Emellett osztályaikban ezen új módszerek szerint kezdtek  szövegértési-szövegalkotási, matematikai-logikai és  szociális-életviteli-környezeti kompetenciákat fejleszteni. Ezáltal  emelkedni kezdett diákjaink motivációs szintje, javulni kezdtek  eredményeik, és környezettudatosabbá vált magatartásuk. A munkához az info-kommunikációs kultúra legújabb vívmányai álltak rendelkezésre: 
laptopok, multimédiás számítógépek, interaktív táblák stb.

Az eredeti projekt alap célkitűzése a pályázati eredmények fenntartása és a kompetencia-alapú oktatás iskolán belüli elterjesztése volt, amihez a szükséges módszertani hátteret saját erőből (belső képzésekkel és a kollégák továbbképzésének tudatos irányításával) meg tudták teremteni, viszont az oktatási programcsomagok elemei és a további digitális eszközök nem álltak rendelkezésre, beszerzésükre iskolának nem volt forrása.

A fenntarthatóság érdekében indultak az új pályázaton, melyet 
elnyerve a kompetencia-alapú oktatás programcsomagjainak fontos eszközei (tankönyvek, munkafüzetek, digitális tananyagok, tanulói laptopok, mini interaktív táblák, szavazó/feleltető-rendszerek) ismét elérhetővé válnak egyrészt az újonnan belépő és a felmenő tanulók számára, másrészt szélesebb körben és hosszabb távon is tanórai, tanórán kívüli iskolai és önálló tanulói felhasználás céljára, azáltal, hogy iskolai könyvtárunkat alkalmassá tesszük a digitális tartalmak folyamatos - tanéveken és évfolyamokon átívelő - felhasználására, frissítésére.


A támogatás mértéke 100%. A projekt a Nemzeti Fejlesztési Terv 
keretében, az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. 

 

 
 

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!