Légfutam a parkban - Eredményekkel
Hatalmas érdeklődés kísérte a nem mindennapi eseményt, s bár kordonokkal zárták el a "pályát", sokan merészkedtek közel a rácskerítéshez. Fotósok, kirándulók, pöfékelő légjárgányok. Meg természetesen volt főszponzor bemutató, lehetett esztergálni egy kicsit, meg volt fagyi, csülkös bableves. Na jó, ringlispil, azért nem.
A főiksolások és egyetemisták másodjára jöhettek Egerbe léghajtásos autókázni, idén az Érsekkertbe. A tegnapi felvonulás utánelmaradt nagy borozás, sokán már reggel ötkor kimentek a helyszínre. A szerencsésebb csapatok szponzorok segítségével mindössze százezerből összerakták, a kocsit, volt azonban aki ennek négyszeresét is belefektette. A délután legnagyobb attrakciója - a verseny mellett persze - egy Ford T-modell volt, amelyről egy érdekes, de kicsit hosszú előadást is hallhatott a közönség.
A konstruktőri versenyen a BME Gyalogkakukk csapata nyert, sőt a legkratívabbak is ők voltak. Távolsági kategóriában, azaz egy palackkal megtett leghosszabbb távolság, a marosvásárhelyi Aratók diadalmaskodott. A leggyorsabbak a debreceni Széllovagok voltak (35.597 másodperccel), az abszolút kategóriát is ők nyerték. A legjobban kecskeméti Tűzgép gyorsult. Eger díja a legötletesebb konstrukciónak járt, a nyertes a kecskeméti Pneurátor lett. A legáramvonalasabb címet a debreceni DE-AMTC-MK csapata vitte haza. A közönségdíjat pedig az egyetlen kétüléses járgány, LECSÓ és csapata vitte haza Kecskemétre.