Totális vasúti zár az országban
Ott azt az információt kaptuk, hogy ma reggel 6:30-tól este fél 7-ig semmilyen vonat nem fog indulni Egerből, mivel a nappal dolgozó három forgalomirányító nem vette fel a munkát. Ez azt jelenti, hogy 13+8 pár vonat (tehát oda-vissza) nem közlekedik. A pénztárak, az információ és az üzemegység vezető sem dolgozik. Amennyiben az éjszakai szolgálatban levő négy beosztott is beszünteti munkáját, úgy este sem fognak indulni vonatok Egerből. Ha estig megkapják követelésük tárgyát a vasutasok (a fejenkénti 250 ezer forintot), akkor sem állítják le a sztrájkot, ebben az esetben csatlakoznak a Feri hegyi reptériek demonstrációjához, csak úgy szolidaritásként.
Ha véget ér a sztrájk, akkor is minimum 12 óra kell a teljes visszaálláshoz a vasúti közlekedésben Magyarországon.
Ez a Gaskó nem egy szimpatikus ember.
A MÁSODIK RÉSZE JAVASLATODNAK OK! a HASZONBÓL NEKÜNKIS JÁR, HISZEN KÖZVAGYONRÓL VAN SZÓ.
"SUTTOGÓ"
Ha jár nekik a haszonból, akkor menjen oda év végén minden vasutas a pénztárhoz és fizesse be a veszteséget is!
Buta banda!
Eddig akármikor sztrájk volt mindig egy "Piroska" járt Füzeabony és Eger között.Ma reggel, szintén ott állt a Piroska a füzesabonyi vasútállomáson, fel is szálltak az utasok várva a csodát, hogy talán elindul. De nem indult. Sőt szóltak, hogy szálljunk le. Jöhettünk busszal, ami 15 perc késéssel 50% "túlterheltséggel" indult. Kérdem én, amikor kifizetem a havi 12000 Ft-os vonatbérletet, miért kell nyomorognom és szardéniát játszanom egy buszon, azért hogy eljussak a munkahelyemre.
Mert ők "megtehetik"!!!
Ezt valaki legyen kedves és magyarázza el nekem:
Ha valaki valahol alkalmazott, akkor hogy tud mégis eladás utáni részesedést kérni mintha tulajdonostárs vagy részvényes lenne? Vagy hogy van ez?