Totális vasúti zár az országban

Ma reggelre nem,hogy enyhült volna, inkább erősödött a vasúti dolgozók által meghirdetett sztrájk. A kalauzok is észbe kaptak, így amennyiben mennének a vonatok, úgy ők sem dolgoznának. Észak- Kelet Magyarországon már sehol sem közlekednek a vonatok, Miskolcon csupán egy árva Piroska indult el, Egerben pedig a „ sok milliomodnyi” telefon után megelégelve a foglalt, vagy végtelenségig kicsöngő telefonhangot, ellátogattunk a Nagyállomásra.
 
 

Totális vasúti zár az országban

Ma reggelre nem,hogy enyhült volna, inkább erősödött a vasúti dolgozók által meghirdetett sztrájk. A kalauzok is észbe kaptak, így amennyiben mennének a vonatok, úgy ők sem dolgoznának. Észak- Kelet Magyarországon már sehol sem közlekednek a vonatok, Miskolcon csupán egy árva Piroska indult el, Egerben pedig a „ sok milliomodnyi” telefon után megelégelve a foglalt, vagy végtelenségig kicsöngő telefonhangot, ellátogattunk a Nagyállomásra.
 
 
 
 
 

Totális vasúti zár az országban

Ma reggelre nem,hogy enyhült volna, inkább erősödött a vasúti dolgozók által meghirdetett sztrájk. A kalauzok is észbe kaptak, így amennyiben mennének a vonatok, úgy ők sem dolgoznának. Észak- Kelet Magyarországon már sehol sem közlekednek a vonatok, Miskolcon csupán egy árva Piroska indult el, Egerben pedig a „ sok milliomodnyi” telefon után megelégelve a foglalt, vagy végtelenségig kicsöngő telefonhangot, ellátogattunk a Nagyállomásra.

Ott azt az információt kaptuk, hogy ma reggel 6:30-tól este fél 7-ig semmilyen vonat nem fog indulni Egerből, mivel a nappal dolgozó három forgalomirányító nem vette fel a munkát. Ez azt jelenti, hogy 13+8 pár vonat (tehát oda-vissza) nem közlekedik. A pénztárak, az információ és az üzemegység vezető sem dolgozik. Amennyiben az éjszakai szolgálatban levő négy beosztott is beszünteti munkáját, úgy este sem fognak indulni vonatok Egerből. Ha estig megkapják követelésük tárgyát a vasutasok (a fejenkénti 250 ezer forintot), akkor sem állítják le a sztrájkot, ebben az esetben csatlakoznak a Feri hegyi reptériek demonstrációjához, csak úgy szolidaritásként.

Ha véget ér a sztrájk, akkor is minimum 12 óra kell a teljes visszaálláshoz a vasúti közlekedésben Magyarországon.

 

 
 
  • 6Bekiabáló2008december15.22:53ÚjVálasz

    Ez a Gaskó nem egy szimpatikus ember.

     
  • 5Bekiabáló2008december15.11:59ÚjVálasz

    A MÁSODIK RÉSZE JAVASLATODNAK OK! a HASZONBÓL NEKÜNKIS JÁR, HISZEN KÖZVAGYONRÓL VAN SZÓ.
    "SUTTOGÓ"

     
  • 4Gagarin2008december15.10:30ÚjVálasz
    Idézet: vbliszko
    Ezt valaki legyen kedves és magyarázza el nekem:
    Ha valaki valahol alkalmazott, akkor hogy tud mégis eladás utáni részesedést kérni mintha tulajdonostárs vagy részvényes lenne? Vagy hogy van ez?
    ...

    Ha jár nekik a haszonból, akkor menjen oda év végén minden vasutas a pénztárhoz és fizesse be a veszteséget is!
    Buta banda!

     
  • 3BIG2008december15.10:22ÚjVálasz

    Eddig akármikor sztrájk volt mindig egy "Piroska" járt Füzeabony és Eger között.Ma reggel, szintén ott állt a Piroska a füzesabonyi vasútállomáson, fel is szálltak az utasok várva a csodát, hogy talán elindul. De nem indult. Sőt szóltak, hogy szálljunk le. Jöhettünk busszal, ami 15 perc késéssel 50% "túlterheltséggel" indult. Kérdem én, amikor kifizetem a havi 12000 Ft-os vonatbérletet, miért kell nyomorognom és szardéniát játszanom egy buszon, azért hogy eljussak a munkahelyemre.

     
  • 2Gyíkocska2008december15.10:03ÚjVálasz

    Mert ők "megtehetik"!!!

     
  • 1vbliszko2008december15.09:29ÚjVálasz

    Ezt valaki legyen kedves és magyarázza el nekem:
    Ha valaki valahol alkalmazott, akkor hogy tud mégis eladás utáni részesedést kérni mintha tulajdonostárs vagy részvényes lenne? Vagy hogy van ez?

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!