Fejleszt a Tigáz: megújult az egri iroda is
A Tigáz Zrt. az elmúlt időszakban több mint 100 millió forintot költött a Társaság ügyfelei kiszolgálásának kényelmesebbé és gyorsabbá tételére.
Modernizálták az ügyfélszolgálati irodákat, javították a telefonos elérhetőségeiket, megteremtették az interneten való ügyintézés lehetőségét és létrehozták a Tigáz ajándékutalványt, amely kulturált és intim módja a nehéz anyagi helyzetben élők támogatásának.
A Tigáz Zrt. komoly hangsúlyt fordít arra, hogy ügyfelei kiszolgálását az ügyintézések során modern és kényelmes körülmények között valósítsa meg. Ezért Nyíregyháza, Miskolc, Gödöllő és Szigetszentmiklós városok ügyfélszolgálati irodái után, második ütemben felújította és modernizálta az egri, diósdi, ceglédi és gyönygyösi ügyfélszolgálati irodáit is. A felújítások során külön kialakításra került az ügyfélváró és az ügyintézői tér, így a várakozás néhány perce is kényelmes - nyáron légkondicionált, télen pedig kellemesen meleg - várótérben történik. Az ügyintézés menetét felgyorsítja és megkönnyíti az a modern ügyfélhívó rendszer, amely minden felújított irodában működésbe lett állítva. A Tigáz Zrt. 14 ügyfélszolgálati irodájából hátralévő 6 iroda a rekonstrukció harmadik szakaszában, a következő évben folytatódik. - áll a cég közleményében.