Call Center átadó ünnepség

A Magyar Államkincstár call centerének és felújított oktatótermének átadóját hétfőn rendezték meg Heves Megyei Igazgatóság épületében. Az Államkincstár vezetősége elmondta, hogy összesen 14 millió forintból bővítették ki call centerüket Egerben, 15 új alkalmazottat vettek fel és 30 millió forintot költöttek a korszerű eszközökkel felszerelt oktatóterem felújítására. A sajtótájékoztató után a vendégek megtekinthették a kibővített épületrészeket.

 
 

Call Center átadó ünnepség

A Magyar Államkincstár call centerének és felújított oktatótermének átadóját hétfőn rendezték meg Heves Megyei Igazgatóság épületében. Az Államkincstár vezetősége elmondta, hogy összesen 14 millió forintból bővítették ki call centerüket Egerben, 15 új alkalmazottat vettek fel és 30 millió forintot költöttek a korszerű eszközökkel felszerelt oktatóterem felújítására. A sajtótájékoztató után a vendégek megtekinthették a kibővített épületrészeket.

 
 
 
 
 

Call Center átadó ünnepség

A Magyar Államkincstár call centerének és felújított oktatótermének átadóját hétfőn rendezték meg Heves Megyei Igazgatóság épületében. Az Államkincstár vezetősége elmondta, hogy összesen 14 millió forintból bővítették ki call centerüket Egerben, 15 új alkalmazottat vettek fel és 30 millió forintot költöttek a korszerű eszközökkel felszerelt oktatóterem felújítására. A sajtótájékoztató után a vendégek megtekinthették a kibővített épületrészeket.

2008-ban alakult meg a Magyar Államkincstár Call center szolgáltatása Egerben, amely egyedülálló az egész országban. A szolgáltatás célja továbbra is az, hogy a több hónapos felkészítéssel kiválóan betanított telefonos munkatársak a lakosok- bármilyen a magyar állampapírokkal kapcsolatos kérdéseire teljes körű válaszokat tudjanak adni. 2014-ben összesen 14 millió forintos összegből bővült ki a call center, ezen felül egy 60 férőhelyes korszerű oktató- és tárgyalóterem felújítására 30 millió forintot szántak. „A munkálatok kellős közepén járunk, hogyan lehet a Kincstár tevékenységét úgy megváltoztatni, hogy egy modern állam eszmeiségét méltán képviseljük.” – fogalmazott dr. Dancsó József, a Magyar Államkincstár Elnöke. A legfontosabb az, hogy az információk eljussanak az emberekhez mondta, és hozzátette, hogy nagyon sokat foglalkoztak azzal is, hogy felmérjék, mik azok az igények, amikre a vevőkörnek szüksége van és lehet a jövőben.

Az 28 főről 43 főre bővülő csapat a Magyar Államkincstárral kapcsolatos értékpapírok ügyintézésével foglalkozik, amely magában foglalja a családtámogatási, az energiaár-, a lakás- és állami támogatási, és az értékpapír-forgalmazási papírokat is. Évente megközelítőleg 2,5 millió hívás érkezik a központba és több tízezer e-mailre válaszolnak az ügyintézők. Az új munkatársak képzése július 1-jével kezdődött el az újonnan átadott „tárgyalóteremben”, amelyben jelenleg is a betanításuk zajlik, augusztus végétől pedig már ők is „élesben” informálják az ügyfeleket.

Az elnök beszéde végéhez közeledve elmondta, hogy az Államkincstár számára ugyancsak fontos, hogy minél több helyen tudják értékesíteni a babakötvényeket is, amelyek egyre népszerűbbek. Ezért rövidesen 24 új értékesítési pontot nyitnak meg országszerte, a következő állomás Gyöngyös lesz.

 

 
 

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!