Fogyasztóbarát az Eger-Park Hotel

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Európában egyedülálló kezdeményezésként a Fogyasztóbarát Tanúsítványok elnyerésére irányuló pályázatot írt ki. Az első tanúsított vállalkozások közül az Eger-Park Hotel Kft. a "fogyasztóbarát ügyfélszolgálat" kategóriában panaszkezelési rendszerével, alternatív vitarendezési módszereivel és ügyfél-elégedettségi eredményeivel érdemelte ki az elismerést.
 
 

Fogyasztóbarát az Eger-Park Hotel

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Európában egyedülálló kezdeményezésként a Fogyasztóbarát Tanúsítványok elnyerésére irányuló pályázatot írt ki. Az első tanúsított vállalkozások közül az Eger-Park Hotel Kft. a "fogyasztóbarát ügyfélszolgálat" kategóriában panaszkezelési rendszerével, alternatív vitarendezési módszereivel és ügyfél-elégedettségi eredményeivel érdemelte ki az elismerést.
 
 
 
 
 

Fogyasztóbarát az Eger-Park Hotel

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Európában egyedülálló kezdeményezésként a Fogyasztóbarát Tanúsítványok elnyerésére irányuló pályázatot írt ki. Az első tanúsított vállalkozások közül az Eger-Park Hotel Kft. a "fogyasztóbarát ügyfélszolgálat" kategóriában panaszkezelési rendszerével, alternatív vitarendezési módszereivel és ügyfél-elégedettségi eredményeivel érdemelte ki az elismerést.

 
 
 
 

 
 

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!