Fórum az M 25-ösről

Eger déli városrészének közlekedési fejlesztésiről, illetve az M 25-ös út és környezete szabályozási tervéről tartottak lakossági fórumot ma délután, a Városházán. A találkozón Rátkai Attila, a Főépítészi Csoport vezetője és S. Vasi Ildikó városi tervező-építész tájékoztatta a megjelenteket az előzetes tervekről.
 
 

Fórum az M 25-ösről

Eger déli városrészének közlekedési fejlesztésiről, illetve az M 25-ös út és környezete szabályozási tervéről tartottak lakossági fórumot ma délután, a Városházán. A találkozón Rátkai Attila, a Főépítészi Csoport vezetője és S. Vasi Ildikó városi tervező-építész tájékoztatta a megjelenteket az előzetes tervekről.
 
 
 
 
 

Fórum az M 25-ösről

Eger déli városrészének közlekedési fejlesztésiről, illetve az M 25-ös út és környezete szabályozási tervéről tartottak lakossági fórumot ma délután, a Városházán. A találkozón Rátkai Attila, a Főépítészi Csoport vezetője és S. Vasi Ildikó városi tervező-építész tájékoztatta a megjelenteket az előzetes tervekről.

A városban élő érintettek észrevételeire, véleményére is kíváncsiak voltak a Főépítészi Csoport által kezdeményezett fórumon, amelyen Rátkai Attila főépítész a fejlesztési terv lényegéről, fontosságáról szólt az érintetteknek.
A déli városrész legfontosabb fejlesztési elképzelései az M25-ös út, melynek beérkező szakaszával kapcsolatban több elképzelés is van. Fontos, hogy Eger város megszabja azokat az elemeket amelyek a városszerkezethez való csatlakozását koordinálják.
A mai fórum célja, elsősorban az itt lakóknak az építési szándékainak, észrevételeinek a megismerése.
S. Vasi Ildikó, a szabályozási terv felelős tervezője elmondta, hogy a tervkészítés jelenleg az első fázisban van. Ez a korábbi  tervek módosítása, ami a fennálló jogszabályokkal összhangban kell hogy működjön.
A 25-ös út bevezető szakaszának keleti oldalát a meglévő pincesor határolja, a nyugati oldalon található területeket központi vegyes funkció felhasználással kívánják fejleszteni, ami kereskedelmi, idegenforgalmi lehetőségeket jelent, és kizárja a lakó- és ipari fejlesztést.
A szabályozási terv, a fogadó funkciót hívatott szolgálni, ami városi szintű szolgáltatásban nyilvánul meg, ennek része a turisztikai céllal érkező autóbuszok számára parkolási lehetőséget biztosító hely kialakítása.

 

 
 

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!